Grįžtamasis ryšys
- Informacinės technologijos
- Multimedija ir vizualinė komunikacija
- Maisto produktų technologija
- Statinių inžinerinės sistemos
- Automobilių transporto inžinerija
- Bendrosios praktikos slauga
- Buhalterinė apskaita
- Įmonių administravimas ir verslo vadyba
- Kineziterapija
- Transporto ir logistikos verslas
- Ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas
- Socialinis darbas
2024-2025 M. M. ĮMONIŲ ADMINISTRAVIMAS, VERSLO VADYBA
2024-2025 M. M. BUHALTERINĖ APSKAITA
2024-2025 M. M. TRANSPORTO IR LOGISTIKOS VERSLAS
2024-2025 M. M. INFORMACINĖS TECHNOLOGIJOS
2024-2025 M. M. MULTIMEDIJA IR VIZUALINĖ KOMUNIKACIJA
2024-2025 M. M. MAISTO PRODUKTŲ TECHNOLOGIJA
2024-2025 M. M. STATINIŲ INŽINERINĖS SISTEMOS
2024-2025 M. M. AUTOMOBILIŲ TRANSPORTO INŽINERIJA
#1
Jūs pasakėte:
Trūksta grįžtamojo ryšio iš dėstytojų dėl tarpinių ir galutinių atsiskaitymų vertinimų, norisi pamatyti kaip jie buvo vertinami darbai, kokios klaidos.
Mes padarėme:
Dėstytojų susitikimo metu buvo nuspręsta, kad dėstytojai po kiekvieno atsiskaitymo aptars vertinimo rezultatus, pakomentuodami padarytas klaidas, temas, kuriose reiktų pagilinti žinias.
#2
Jūs pasakėte:
Organizuoti daugiau integruotų paskaitų su įmonių atstovais, susitikimų su savo srities ekspertais.
Mes padarėme:
Kviečiame socialinius bei užsienio aukštųjų mokyklų partnerius skaityti paskaitas studentams, integruojant į studijų dalykų temas, organizuojame studentų išvyks į verslo bei viešojo sektoriaus institucijas.
#3
Jūs pasakėte:
Į paskaitas įtraukti daugiau praktinių, grupinių užduočių ar diskusijų, kad paskaitos būtų interaktyvesnės.
Mes padarėme:
Dėstytojams rekomenduota peržiūrėti savo dėstomo dalyko užduotis, įtraukiant papildomai naujų, interaktyvių mokymo metodų.
#4
Jūs pasakėte:
Reikia keisti dėstytojos komunikaciją su studentais, labai buvo sunku suprasti pateiktą informaciją.
Mes padarėme:
Atsižvelgiant į studentų nusiskundimus dėl dėstymo kokybės, planuojame atsisakyti dėstytojo paslaugų konkrečiose studijų programose, į jo vietą pakviesdami kitą lektorių.
#5
Dėstytojams rekomenduota peržiūrėti savo dėstomo dalyko užduočių kiekį ir svarbą, atitinkamai nustatant „protingus“ terminus šių užduočių atlikimui.
#6
Organizuotas seminaras studentams apie šiuo metu populiariausias apskaitos programas, praktinį jų pritaikomumą.