Projektai
NACIONALINIAI PROJEKTAI
Projekto numeris: 10-072-P-0001 Trukmė: 2024-12-18 -2027-06-30 |
Projektą koordinuojantis padalinys: Alytaus fakultetas Koordinuojantis asmuo: Valė Zdanavičienė |
Projektą koordinuojanti institucija: Nacionalinė švietimo agentūra
Trumpas projekto aprašymas:
Šio projekto tikslas – stiprinti ugdymo, atliepiančio mokinių amžių ir poreikius, kokybę.
Projekto veikla bus siekiama prisidėti prie 2021–2030 metų nacionalinio pažangos plano įgyvendinimo gerinant ugdymosi rezultatus ir mažinti jų atotrūkį, taip pat atliepti švietimo sektoriaus paklausos ir pasiūlos tendencijas, didinant švietimo įtrauktį ir užtikrinant visiems prieinamą šiuolaikinį ugdymo turinį.
Projekto metu numatoma kurti inovatyvų, personalizuotą ugdymo turinį ir priemones rengti visuomeninio ugdymo ir gamtos mokslų nacionalinius mokinių pasiekimų patikrinimus 4 ir 8 klasėse.
Finansavimo šaltinis: Europos Sąjungos fondų lėšos

Projekto numeris: 10-016-P-0001 Trukmė: 2024-09-01 – 2026-04-30 |
Projektą koordinuojantis padalinys: Alytaus fakultetas Koordinuojantis asmuo: Valė Zdanavičienė |
Projektą koordinuojanti institucija: Lietuvos neformaliojo švietimo agentūra
Trumpas projekto aprašymas:
Projekto tikslas: sukurti efektyviai veikiantį STEAM centrų tinklą.
Pagrindinė veikla: sukurti mokinių ir mokytojų kompetencijų tobulinimo programą, įgyvendinančią STEAM ugdymo ekosistemą, paremtą įveiklintų STEAM ugdymo atviros prieigos centrų, sustiprinto STEAM mokyklų tinklo bei įgalintų STEAM ambasadorių (inovatyvių mokytojų) tinklaveika.
Finansavimo šaltinis: Europos Sąjungos fondų lėšos
Projekto numeris: 10-061-P-0001 Trukmė: 2024-09-16 – 2026-05-31 |
Projektą koordinuojantis padalinys: Alytaus fakultetas Koordinuojantis asmuo: Valė Zdanavičienė |
Projektą koordinuojanti institucija: Lietuvos neformaliojo švietimo agentūra
Trumpas projekto aprašymas:
Projekto tikslas: modernizuoti STEAM atviros prieigos centrus.
Jo metu siekiama užtikrinti STEAM centrų plėtrą, atliepiant regioninį veikimo principą; užtikrinti mokiniams palankias mokymuisi sąlygas centruose; didinti STEAM centrų patrauklumą.
Finansavimo šaltinis: Europos Sąjungos fondų lėšos
Projekto numeris: SR-1152 Trukmė: 2025-06-01 – 2025-12-31 |
Projektą koordinuojantis padalinys: Alytaus fakultetas Koordinuojantis asmuo: Karolina Matukynienė |
Projektą koordinuojanti institucija: VŠĮ Alytaus apskrities vyrų krizių centras
Trumpas projekto aprašymas: Projektas skirtas jaunimo gebėjimui kritiškai vertinti psichoaktyvių medžiagų poveikį, suteikiant jiems galimybę patirti, atpažinti ir kontroliuoti emocijas per aktyvias veiklas gamtoje, meninius užsiėmimus bei ekstremalius išbandymus. Siekiama pabrėžti, kad autentiškos emocijos gali būti išgyvenamos be psichoaktyvių medžiagų vartojimo. Kauno kolegijos Alytaus fakultetas šiame projekte atlieka reikšmingą vaidmenį, vykdydamas studentų mokslinius tyrimus, kurių tikslas – išanalizuoti psichoaktyvių medžiagų vartojimo priežastis, paplitimą bei realią situaciją Alytaus mieste. Tyrimų rezultatai bus pristatomi kaip viena iš projekto veiklų – organizuojant forumą. Šio projekto metu gautos mokslinės išvados ne tik prisidės prie psichoaktyvių medžiagų vartojimo problemos Alytaus mieste sprendimo, bet ir stiprins studentų mokslines kompetencijas, skatindamos jų kritinį mąstymą bei praktinių tyrimų įgūdžius.
Finansavimo šaltinis: Alytaus miesto savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo programos lėšos.
Projekto numeris: pf-128/PVS-1 Trukmė: 2025-05-15 – 2025-12-20 |
Projektą koordinuojantis padalinys: Alytaus fakultetas Koordinuojantis asmuo: Karolina Matukynienė |
Projektą koordinuojanti institucija: Merkinės globos namai
Trumpas projekto aprašymas: Projekto tikslas – įgyvendinant kaniterapijos užsiėmimus, gerinti globos namų gyventojų psichikos sveikatą, skatinti fizinį aktyvumą, didinti emocinės ir psichologinės pagalbos prieinamumą bei atskleisti kaniterapijos, kaip psichikos sveikatos stiprinimo priemonės, įtaką asmenų su negalia ir senyvo amžiaus asmenų grupėse. Kauno kolegijos Alytaus fakulteto pagrindinis vaidmuo įgyvendinant vieną iš uždavinių – atlikti mokslo tiriamąją veiklą (MTEP).
Finansavimo šaltinis: Varėnos rajono savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo programos lėšos.
TARPTAUTINIAI PROJEKTAI
Projekto numeris: 101192646 Trukmė: 2024-12-01 – 2026-08-01 |
Fakultetas: Alytaus fakultetas Koordinuojantis asmuo: Karolina Matukynienė |
Projektą koordinuojanti institucija: KUNSILL LOKALI IS-SIGGIEWI (Siggiewi Local Council) (Malta)
Trumpas projekto aprašymas: “EchoGreen – Reshaping Our Environment” projektas – tai Siggiewi savivaldybės iniciatyva, orientuota į aplinkos apsaugą, klimato kaitą, Europos žaliąjį kursą ir žiedinę ekonomiką. Šis projektas kvies tirti, mokytis ir bendradarbiauti, siekiant diegti tvarumo praktikas, užtikrinančias tvarią ateitį jaunajai kartai. Pagrindinis tikslas – skatinti piliečių elgesį, orientuotą į aplinkos tvarumą, įgyvendinti įvairias teigiamas iniciatyvas bei didinti supratimą apie tvarų periferinių ir nuo hidrologinio nestabilumo rizikos kenčiančių teritorijų vystymą. Konferencijų, seminarų, apvaliųjų stalų tipo projektas, tikima, skatins mobilumą, stiprins dalijimąsi gerąja patirtimi, žinias apie tvarumą, klimato kaitą ir žiedinę ekonomiką, o bendravimas su skirtingų organizacijų atstovais iš trylikos skirtingų šalių pasitarnaus galimų naujų partnerysčių kūrimui, galbūt tyrimų ar projektų užuomazgoms, padės gerinti tiek profesines, tiek asmenines kompetencijas, kels tarptautiškumo lygį, gerins KK žinomumą ir kt. Numatytos 6 išvykstamosios konferencijos po 4 dienas.
Finansavimo šaltinis: Europos švietimo ir kultūros vykdomoji agentūra.
EDS EVENT DESCRIPTION SHEET Siggiewi WP1 Malta
EDS EVENT DESCRIPTION SHEET Siggiewi WP1 Malta
VIDINIAI MOKSLO IR MENO PROJEKTAI

Projekto numeris: – Trukmė: 2025-04 – 2027 12 |
Fakultetas: Alytaus fakultetas Koordinuojantis asmuo: dr. Rytis Zautra |
Projektą koordinuojanti institucija: Kauno kolegija
Trumpas projekto aprašymas: Projektu siekiama sukurti dirbtinio intelekto (DI) modelį, kuris, analizuodamas akustinius signalus, įrašytus mobiliuoju telefonu, automatiškai identifikuotų automobilių variklių gedimus. Šis inovatyvus sprendimas leis greitai ir ekonomiškai nustatyti gedimus ankstyvoje stadijoje, sumažinti remonto kaštus ir pagerinti automobilių priežiūros efektyvumą.
Projekto veiklos apima duomenų rinkimą, akustinių signalų analizę, DI modelio kūrimą ir mokymą, mobiliosios aplikacijos prototipo vystymą bei rezultatų sklaidą. Galutiniai rezultatai – veikiantis DI modelis, diagnostinė mobili aplikacija, mokslinės publikacijos ir technologinė demonstracija.
ARCHYVAS
Projekto numeris: 2022-1-LT01-KA220- Trukmė: 2022-12-31 – 2025-04-30 |
Fakultetas (padalinys): Alytaus fakultetas Koordinuojantis asmuo: Inga Neciunskaitė |
Projektą koordinuojanti institucija: Alytaus verslo konsultacinis centras (AVKC)
Trumpas projekto aprašymas:
Projektas „Skaitmeninė švietimo platforma minkštiesiems įgūdžiams ir darbo rinkos kultūrai” /DEPS-Skills/ orientuotas į grįžtamosios migracijos, darbo rinkos kultūros ir naujų kompetencijų ugdymo skaitmeninės struktūros švietimo sektoriuje formavimą. Jis skirtas suaugusiųjų švietimui, darbo rinkos kultūros identitetui, grįžtančios migracijos adaptacijai darbo rinkoje bei minkštųjų įgūdžių skaitmeniniams mokymams su specialia edukacine platforma kūrimui.
Projekto tikslai:
Pritaikyti ir naudoti skaitmenines mokymosi technologijas bei skaitmenines priemones minkštųjų įgūdžių ugdymui sėkmingai migrantų integracijai į darbo rinką;
Tobulinti suaugusiųjų švietimo specialistų skaitmeninio raštingumo kompetencijas, siekiant gerinti švietimo vadybą neformaliojo švietimo sektoriuje;
Teikti naujas suaugusiųjų švietimo paslaugas, sukuriant prieigą virtualioje mokymosi aplinkoje.
Projekto rezultatai:
1. Naujos suaugusių švietimo paslaugos regionuose;
2. Patobulintos suaugusiųjų švietėjų kompetencijos teikti skaitmeninio raštingumo ugdymo paslaugas labiau pažeidžiamoms visuomenės grupėms (migrantams, pabėgėliams, atskirtį darbo rinkoje patiriantiems suaugusiems besimokantiesiems);
3. Bendra skaitmeninė švietimo platforma www.deps-skills.eu, veikianti su integruota virtualia “MOODLE” mokymosi aplinka, skirta minkštiems įgūdžiams ir darbo rinkos kultūrai gerinti.