
Spalio 9 d. Kauno kolegijos Alytaus fakultete vyko apskritojo stalo diskusija tema „Dirbtinio intelekto ir duomenų analizės panaudojimas tvarioms rinkodaros strategijoms globalioje ekonomikoje“. Diskusiją vedė vizituojantis dėstytojas iš Indijos dr. Rahul Sharma, šiuo metu dėstantis Alytaus fakulteto studentams intensyvų 10 dienų kursą skaitmeninio marketingo temomis.
Diskusijos metu dr. Sharma pristatė pagrindinius principus, kaip šiuolaikiniai technologiniai sprendimai – dirbtinis intelektas ir duomenų analizės įrankiai – gali būti ir yra sėkmingai integruojami į verslo strategijas, siekiant ne tik efektyvumo, bet ir ilgalaikio tvarumo bei pabrėže, kad būtent šių įrankių taikymas leidžia įmonėms greičiau reaguoti į rinkos pokyčius, geriau pažinti vartotojų elgseną, optimizuoti išteklius bei kurti atsakingas, socialiai ir aplinkai palankias komunikacijos kampanijas.
Ypatingo dėmesio sulaukė dr. Rahul Sharma pristatytas Indijos akinių elektroninės prekybos lyderio įmonės “Lenskart” pavyzdys, iliustravęs kaip dirbtinis intelektas ir vartotojo patirties (UX) dizainas gali iš esmės pakeisti apsipirkimo įpročius. “Lenskart” ne tik siūlo inovatyvią akių patikrą namuose, bet ir virtualią dirbtinio intelekto pagrindu veikiančią akinių rėmelių rekomendaciją bei akinių pasimatavimą virtualioje platformoje (“virtual-try-on”). Šios technologijos leidžia vartotojams patogiai ir tiksliai išsirinkti akinius, neišeinant iš namų, o išmanios vartojo patirties sąveikos su dirbtinio intelekto technologijomis modelis ženkliai padidina vartotojų įsitraukimą, lojalumą ir perkamumą bei veikia kaip puikus pavyzdys, parodantis e-prekybos galimybes derinti tvarumą, patogumą ir personalizavimą.
Diskusijos dalyviai aktyviai įsitraukė į pokalbį, pasidalino savo įžvalgomis apie šių technologijų pritaikymą tiek vietos verslo kontekste, tiek tarptautinėje aplinkoje. Susitikimas tapo dar viena svarbia veikla dr. Sharma viziti metu, prisidedančia prie dalijimosi žiniomis, kultūrine patirtimi bei naujų bendradarbiavimo galimybių plėtros.
Komentarai